En stövarjägares liv

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av stovarjagaren - 29 juni 2012 10:14

 

Hej,


Då har ännu en midsommar gått av stapeln. Denna midsommar slår nog rekord i fint väder(och ett himla trevligt sällskap). Man vet verkligen när livet är på topp, och det kan även för mig vara på sommaren och inte bara under hösten. Det är helt underbart att få vara ute i stugan och må gott. Äta, dricka och skratta i mängder det är livet. När man får byta bort stadens stress mot naturen och tystnaden så går man in i sig själv och hittar tillbaka till sinnesron. Det är tur att man har stugan, jakten och hundaran.

                   

Höga Kusten Game Fair

I helgen så bär det av till Höga Kusten Game Fair, grabbarna från Västernorrland kommer att vara där och representera Svenska Stövarklubben och jag kommer naturligtvis ställa upp och hjälpa till i deras tält. Jag hoppas på en bra uppslutning av folk trotts att vädret inte ser så himla ljust ut. Men vi är ju jägare och då ska ju vädret inte vara några problem? Så ser ni mig så kom gärna fram och snacka jakt och stövare.

Trevlig helg!

Presentation

Omröstning

Nu går vi in på den andra halvan av jaktsäsongen. Vad tycker ni om det?
 Jagar hellre vitharar på barmark
 Har/rävjakt ska bedrivas på snö
 Vi får sällan snö där jag bor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards